SEMINAR – Oblasti javnih nabavki

SEMINAR – Oblasti javnih nabavki

11. Juna u kategoriji Seminari

BSG FINCONS d.o.o. organizuje jednodnevni seminar iz oblasti javnih nabavki na temu:

Pripremne radnje za provođenje postupka javne nabavke i izmjena Zakona o javnim nabavkama, pravilna priprema tenderske dokumentacije i ponuda, okvirni sporazum i e-aukcija

 

Javne nabavke su složena i zahtjevna oblast u kojoj se praktičari ugovornih organa i ponuđača susreću sa mnogobrojnim dilemama, a sve se svode na osnovno pitanje: kako postupiti? Upravo zbog toga smo se odlučili organizirati jednodnevni seminar na kojem ćemo uz pomoć stručnjaka iz oblasti javnih nabavki, koji su ujedno i ovlašteni treneri Agencije za javne nabavke BiH, odgovoriti na dileme sa kojima se susreću kako zaposleni u ugovornim organima tako i predstavnici ponuđača

Pozivamo Vas da svojom prijavom osigurate sebi aktivno učešće na ovom seminaru, jer naši treneri će upravo kroz tematiziranje ključnih dilema i primjere iz prakse dati jednostavna objašnjenja i na praktičan način odgovoriti na pitanja obuhvaćena SADRŽAJEM SEMINARA, kao i na Vaša pitanja, a sve u cilju otklanjanja dilema i neujednačenog pristupa u postupcima javnih nabavki.

Mjesto održavanja seminara je hotel Europe, Vladislava Skarića 5, Sarajevo sa početkom u 9.00 sati

 

Sadržaj seminara:

Pripremne radnje za provođenje postupka javne nabavke i izmjena Zakona o javnim nabavkama

– Postupak izrade i izmjene Plana javnih nabavki tokom godine

– Odluka o pokretanju postupka nabavke

– Posebna odluka o pokretanju postupka (kada i pod kojim uslovima se može primjenjivati)

– Izuzeća od primjene Zakona (kakve odluke trebamo donijeti)

– Pripremne radnje za pokretanje postupka nabavki i imenovanje komisije za nabavke

– Ko i kako donosi Pravilnik o uspostavljanu i radu Komisije za nabavke

– Koji su najveći problemi u postojećem Zakonu

– Koje novine možemo očekivati

Pravilna priprema tenderske dokumentacije i ponuda

– Pretraga postupaka i obavještenja na Portalu javnih nabavki

– Objava i preuzimanje tenderske dokumentacije u 2018. godini

– Obavezni elementi tenderske dokumentacije / ponude  (uslovi, dokazi, izjave, obrasci, garancije, okvirni sporazum…)

– Najčešće greške

Okvirni sporazum i e-aukcija

– Kada se primjenjuje okvirni sporazum

– Vrste okvirnog sporazuma

– Razlike između ugovora i okvirnog sporazuma

– Sklapanje ugovora o javnoj nabavci na osnovu okvirnog sporazuma

– Provođenje e-aukcije u skladu sa podzakonskim aktom

– Način zakazivanja e-aukcije

– Obaveze ugovornog organa i ponuđača u toku e-aukcije

– Najčešće greške i nedoumice prilikom provođenja e-aukcije

Pitanja i odgovori

PREDAVAČI:

Brankica Šarić – trener za javne nabavke akreditovan od Agencije za Javne nabavke BiH

Dragana Ribić – trener za javne nabavke akreditovan od Agencije za Javne nabavke BiH

TRAJANJE SEMINARA: 

9:00 – 15:00 h

 SEMINAR JE NAMIJENJEN:  

Ugovornim organima i ponuđačima kao i svima onima koje interesuje navedena tematika.

 KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):

140 KM po jednom učesniku

120 KM po učesniku za  dva i više učesnika iz iste organizacije

Kotizacija uključuje:

  • Sudjelovanje na seminaru
  • Materijal za pisanje
  • Seminarski materijal

Prijava za seminar:

Prijavu na seminar je moguće izvršiti putem maila info@bsgfincons.ba te telefona 033/976-649. Po izvršenoj prijavi se dostavlja predračun po kojem se vrši plaćanje. Uplatu je moguće izvršiti i u gotovini prije početka seminara, ali uz obaveznu prethodnu prijavu putem maila ili telefona sa naznakom da će se plaćanje izvršiti u gotovini.