SEMINAR – Oblasti javnih nabavki
BSG FINCONS d.o.o. organizuje jednodnevni seminar iz oblasti javnih nabavki na temu:
Pripremne radnje za provođenje postupka javne nabavke i izmjena Zakona o javnim nabavkama, pravilna priprema tenderske dokumentacije i ponuda, okvirni sporazum i e-aukcija
Javne nabavke su složena i zahtjevna oblast u kojoj se praktičari ugovornih organa i ponuđača susreću sa mnogobrojnim dilemama, a sve se svode na osnovno pitanje: kako postupiti? Upravo zbog toga smo se odlučili organizirati jednodnevni seminar na kojem ćemo uz pomoć stručnjaka iz oblasti javnih nabavki, koji su ujedno i ovlašteni treneri Agencije za javne nabavke BiH, odgovoriti na dileme sa kojima se susreću kako zaposleni u ugovornim organima tako i predstavnici ponuđača
Pozivamo Vas da svojom prijavom osigurate sebi aktivno učešće na ovom seminaru, jer naši treneri će upravo kroz tematiziranje ključnih dilema i primjere iz prakse dati jednostavna objašnjenja i na praktičan način odgovoriti na pitanja obuhvaćena SADRŽAJEM SEMINARA, kao i na Vaša pitanja, a sve u cilju otklanjanja dilema i neujednačenog pristupa u postupcima javnih nabavki.
Mjesto održavanja seminara je hotel Europe, Vladislava Skarića 5, Sarajevo sa početkom u 9.00 sati
Sadržaj seminara:
Pripremne radnje za provođenje postupka javne nabavke i izmjena Zakona o javnim nabavkama
– Postupak izrade i izmjene Plana javnih nabavki tokom godine
– Odluka o pokretanju postupka nabavke
– Posebna odluka o pokretanju postupka (kada i pod kojim uslovima se može primjenjivati)
– Izuzeća od primjene Zakona (kakve odluke trebamo donijeti)
– Pripremne radnje za pokretanje postupka nabavki i imenovanje komisije za nabavke
– Ko i kako donosi Pravilnik o uspostavljanu i radu Komisije za nabavke
– Koji su najveći problemi u postojećem Zakonu
– Koje novine možemo očekivati
Pravilna priprema tenderske dokumentacije i ponuda
– Pretraga postupaka i obavještenja na Portalu javnih nabavki
– Objava i preuzimanje tenderske dokumentacije u 2018. godini
– Obavezni elementi tenderske dokumentacije / ponude (uslovi, dokazi, izjave, obrasci, garancije, okvirni sporazum…)
– Najčešće greške
Okvirni sporazum i e-aukcija
– Kada se primjenjuje okvirni sporazum
– Vrste okvirnog sporazuma
– Razlike između ugovora i okvirnog sporazuma
– Sklapanje ugovora o javnoj nabavci na osnovu okvirnog sporazuma
– Provođenje e-aukcije u skladu sa podzakonskim aktom
– Način zakazivanja e-aukcije
– Obaveze ugovornog organa i ponuđača u toku e-aukcije
– Najčešće greške i nedoumice prilikom provođenja e-aukcije
Pitanja i odgovori
PREDAVAČI:
Brankica Šarić – trener za javne nabavke akreditovan od Agencije za Javne nabavke BiH
Dragana Ribić – trener za javne nabavke akreditovan od Agencije za Javne nabavke BiH
TRAJANJE SEMINARA:
9:00 – 15:00 h
SEMINAR JE NAMIJENJEN:
Ugovornim organima i ponuđačima kao i svima onima koje interesuje navedena tematika.
KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):
140 KM po jednom učesniku
120 KM po učesniku za dva i više učesnika iz iste organizacije
Kotizacija uključuje:
- Sudjelovanje na seminaru
- Materijal za pisanje
- Seminarski materijal
Prijava za seminar:
Prijavu na seminar je moguće izvršiti putem maila info@bsgfincons.ba te telefona 033/976-649. Po izvršenoj prijavi se dostavlja predračun po kojem se vrši plaćanje. Uplatu je moguće izvršiti i u gotovini prije početka seminara, ali uz obaveznu prethodnu prijavu putem maila ili telefona sa naznakom da će se plaćanje izvršiti u gotovini.